Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av emma - 28 oktober 2012 16:05

hej : ]

hoppas allt är bra med er?
själv är allt bra förutom lite förkyld..

fredag : jobbade för fullt, efteråt körde jag till kimsan och sussade där!
challe passade piggelina :] tack!

lördag : chillade på dagen, sen körde vi hem till mig och började göra middag för jenni & stoffe skulle komma :] efter vi käkat bestämde vi oss för att kolla på bio, blev paranormal activity 4. den va sådär även om jag gömde mig under Kims arm och skrek ibland menmen..
innan bion gick vi upp till petra & milo. så liten han är men så fin !
han kommer bli en fin pojk och vi ska bli BFF ! japp de är redan bestämt!!!!
(bara för de kommer han säkert "hata" mig och vara rädd för mig resten av livet) haha skämt åt sido !
efter bion körde vi hem till kimsan, piggelina fick såklart följa med : ] !!!

söndag : körde hem för ska tvätta strax. badade piggelina idag så nu är hon fin ! jag själv badade oxå å har precis dammsugit av här å torkat golven :]
snart kommer challe, funderar på om jag ska kränga en pizza ikväll i min ensamhet med piggelina, mohahaha...
även om hon är piss off på mig å biter sönder min hand för jag bada henne menmen..
och va duktig idag å bytas linser och tog fram en ny inhalator så jag kan andas ordentligt (Y)

sitter även och funderar på om jag ska till gammal famo på tisdag, hm !?!?!

ha de bra!
kisses.

Ovido - Quiz & Flashcards