Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av emma - 24 oktober 2012 14:13

hejsan hoppsan !


klockan ringde 7 imorse, yr & trött gjorde jag vid mig, vid kvart i 8 rullade bilen till "svenska bilprovningen".
NERVÖS!
aldrig gjort de förr, för förra gången gjorde Kim de till mig på carspect =D
ah mmmm.. väl där öppnades en port åt mig, tur famo va med för fatta 0 !!
fick såklart en ung kille, eller ja 25+ va han väl men jaja! hostade till när jag sa hej, han erbjöd sig en halstablett men jag va rädd å sa nej.. haha


han kollade på den osv som dom gör. blabla han klaga lite på att den läckte olja men jag låtsades som om jag inte fattade va han pratade om!
sen skulle han testköra eller vad dom nu gör..
har ju pyntat bilen med diamanter där inne och i sprickan på glaset har jag med satt en diamant för jag "tror" de håller ihop glaset =D
när han kommer tillbaka öppnar han dörren och frågar,
"du, vem har gjort låten fest oss abdullah egentligen" hahaha jag började as garva ! sen fick jag BLANKT PAPPER =D WOHO!!!!!!!!!
så nu älskar jag min bil, eller mja
han sa att jag skulle byta en sak på bilen och inte pilla på mina lampor fram för dom stod lite högt eheh..


såå jävla intressant va? I KNOW =D


nu ska jag chilla innan jobb.


å bilden på hubbes naglar kom nog inte ut igår så testar igen.
possa :*


Av emma - 24 oktober 2012 00:22

hallå alla...
idag har de varit en bra dag, mohahaha
jag passade hubbe hela dagen idag!
mys <3
bakade maränger oxå =D

jenni kom vid middan och drack lite kaffe, frågade henne om hon ville sova här så nu ligger hon bredvid mig, snart snarkandes eheh..
vi va ute och gick idag å va flitiga..
vi båda är rädda för maskinerna som tvättar bilen när man kör in i det rummet.. vi utmanade ödet och körde och tvättade bilen ! and we diiiid it =D
haha lol..

rolig dag va? jag vet eh eh eh..
min blogg är sååååå rolig att läsa mohah.

nä nu ska vi sussa för ska upp tidigt och besiktiga bilen WOHO!!

natti.

Skapa flashcards