Alla inlägg den 5 november 2012

Av emma - 5 november 2012 23:27

tjenna !

idag har jag bara chillat, nice !
fast nu ikväll blev de jobb 16-22.
men är ledig imon och det ska bli så jääääääääääävla skönt!
fast sen jobb ons & torsdag igen :]

nu ska jag kolla solsidan och sen sussa, önskar min bästa vän & kusin all lycka till imon på tentan!
- du är bäst så du klarar de <3

och ja har man för lite att prata om sina egna liv måste man ju prata om andras! right Malin? hähä..

naaaaaaatti.

åh en sak,
- SNO INTE MINA BILDER, HITTA EGNA :@

Av emma - 5 november 2012 00:28

hääääääääääj.
nu ligger jag i mina fina säng å tänkte sussa, men först skriva om mitt roliga liv ;]
igår va jag ute oss pappa å comp. för å fylla på olja & spolatvätska (kul att veta) träffade även sigge som jag gav till pappa om ni minns? han väger nu 6,8 kg å är mega stor!
klarade knappt hålla han :0
oh min gamla bebis.. jaja
igår efter jobbet åkte jag hem till kimsan, film och mys!
idag har jag jobbat igen, sista imon sen ledig på tisdag men sen jobb igen :] gaaaaanska trött men money!

det är tur att jag trivs med själva jobbet, och kollegerna såklart :] hihi

efter 4 veckor är nu blåmärket på benet borta, hurra! nu ser de bara lite brunt ut men har fortfarande den hårda grejen kvar :0 hm.. jaja haha..

nu har jag inget å skriva mer om mitt äventyrliga liv!

vissa brudar är pinsamma...

goooodnajt.

Skapa flashcards