Alla inlägg den 16 november 2012

Av emma - 16 november 2012 01:33

hejhej..

vakna av att challe står å säger att siggelina lever, men samtidigt galer att jag inte ska röra mig för siggelina har kräkt i sängen.. jodå, ca 10 äckliga fula maskar, ÖHHhH !!!
stackar min bebis <3

idag blev de sjukan i Lund, efteråt begav jag, challe & famo oss mot Malmö för vi ville till emporia ! ah jo de gick väl sådär menmen..
väl där, stort och fint, parkerade bilen kom ihåg plan 3 B !!! vi gick till jensens bofhouse (stavas) å käkade, sen kollade vi i typ 3 affärer sen ville JAG hem.. fick sån huvudvärk och eftersom jag skulle köra hem så bestämde ju jag hähä ;] challe handlade faktiskt denna gång, (han brukar aldrig göra det medans jag handlat 100 saker) men han handla och inte jag. eller jo, på systemet, bilderna neran ;]
när vi väl skulle hem hittade vi inte till bilen, panik! kände mig som en 3 åring, ville lägga mig ner å böla! ah låter bra men nej. hade så ont i foten oxå så gaaaah :@ (och för er som inte vet så har jag opererat den 2 gånger...)
efter 20 min hittade vi min bil, aldrig blivit så glad över att se den <3 =D

nu ikväll kollat hunger games, chillat och nu ska jag och min bebis krypa ner.
imon blir de jobb sen hem till
snuffe, hubbe & paddan <3

godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards