Alla inlägg den 19 november 2012

Av emma - 19 november 2012 11:59

lovade ju att skriva en "novell" om mitt & kims "förhållande"

 

träffade kim för första gången när jag gick i 6an, men de va inget.

vi sa inte ens hej?

han kände min kusin så det var därför..

i 7an började vi smsa lite mera, men inget annat.

i mitten när jag gick i 8an så började vi smsa mer,

jag tyckte då att han va jätte jobbig !

han smsa hela tiden och ville träffas. hm...
 men inget mer!

när jag gick i 9an började vi smsa lite smått,

tyckte fortfarande att han va jobbig hähä..

vi träffades inte förrän Tyringe dagarna,

då gick jag fortfarande i 9an.

jag minns att vi började små tjaffsa (började redan där).

och han skulle försöka förklara sig, jag tyckte bara

hans mun gick i 190 och att han va jobbig att lyssna på

så eftersom han är 24cm längre än mig,

ställde jag mig på tå och gav han en kyss.

då blev han tyst och lite blyg, så söt!

han ville även att jag skulle sova oss honom på natten

och det gjorde jag. han är "ledsen" för det än idag,

för jag vände röven till honom och han ville såklart mysa! haha <3

efter det sågs vi ibland och kollade på film..

när jag precis började 1an på gymnasiet började vårt smsande igen.

vi började träffas lite för då bodde han själv.

men sen blev det inte mer.

inte förrän i november 2009 började vi ses på "allvar".

i december fick jag reda på av honom att han hade fått känslor för mig,

jag hade inga för honom - då!

vi träffades ändå för jag ville se om jag hade några känslor..

en helg den 26 januari 2010 va han oss mig

i bromölla. på lördag kvällen åkte han hem för han skulle festa.

då frågade peter, min "låtsas pappa" hur det hade gått, om jag va kär i

han eller inte.

jag svarade att jag inte visste, men jag saknade honom redan och

då hade han varit ifrån mig i 10 minuter !

peter sa då att jag borde ge det en chans, om jag va osäker.

jag visste inte vad jag skulle göra..

på söndagen den 28 januari 2010 låg vi i min säng oss pappa,

jag kollade på honom, kände efter och helt plötsligt flög de bara ur min mun.

"får jag chansen på dig"?

SOM ETT LITET BARN HAHA! gaah,

men ja, han svarade JA! <3

i november 2011 flyttade vi ihop i ett hus tillsammans med hubbe.

och jag skaffade katten sigge.

vi va en liten familj, MEN!

efter 2 år och 6 månader bestämde jag mig för att göra slut

pga. jag orkade inte vara stark i förhållandet längre,

det som hade hänt det första året i vårt förhållande tog för

hårt på mig, sen va de andra saker oxå!

ni tänker säkert, varför lämna du inte honom då?

nej, för jag trodde på oss, jag trodde på kim!

men tänker jag efter idag,

hade det nog varit bättre för mig att lämna han då,

bli starkare och sen börja om igen!

men nej, kärleken är blind som sagt..

 

idag är det 18 veckor sen jag gjorde slut med kim,

men för 4 veckor sen började vi smsa igen, träffas och

idag träffas vi nästan varje helg.

vi är inte tillsammans än, men vem vet.

vi kanske blir det sen?

jag vet att i tidigare inlägg skrev jag hur idiotisk, hur jag hatade kim och hur äcklig han

va. jag står för att jag sagt det, jag va arg, klart hatade jag kim!

han såg så lycklig ut, och jag va på botten!

men självklart älskar jag honom.

han är ändå min första riktiga kärlek!

jag vet idag hur sårad han blev över att jag lämnade honom.

men han sa det för sent.

ständigt leta tjejer, dricka varje helg och bara leva livet

som om han aldrig levt förr, de är bara stunden innan

alla problem hinner ifatt en.

idag tycker jag synd om tjejerna han va med,

för dom betydde ju inget?

ajja, inte mitt problem dock..

och som folk sett verkar de bara som om kim

har varit den onda under tiden vi inte va tillsammans.

men ska sanningen fram så är jag inte ett dugg

bättre, jag träffade med killar, gjorde vissa saker osv.

men är man sårbar gör man väl dumma grejer?


jaja, ska försöka avsluta allt detta nu!

 

jag älskar kim, kommer nog alltid att göra det.

det är bara han jag ser i mina framtida planer.

men kommer vi bli tillsammans?

förlova oss?

gifta oss?

skaffa barn ihop?

leva lyckliga i alla våra dagar?

 

idag är det bara jag & kim som vet vad vi vill.

och ni som bara ska klaga och inte stöttar,

ni kan välja en annan väg,

ut ur mitt liv !

 

- ursäkta stavfel osv, orkade inte kolla igenom texten.

frågor?

skriv då gärna till mig.

 

kyss.

Av emma - 19 november 2012 02:03

ja jag blir som en vampyr !!!!
okej nej, även om jag och min kusin vill bli vampyrer (som i twilight filmerna) så lär
det ju aldrig hända.. blir bara galen för kan inte somna
om nätterna !
är jätte trött för jobbat osv idag men nä jag ska tydligen
inte sussa. BAJS !
jaja får väl gå å blossa.

godnatt poss

Ovido - Quiz & Flashcards