Alla inlägg den 8 november 2013

Av emma - 8 november 2013 22:39

hejsan [:

 

låt se...

i lördags hade jag och henny middag för

jobbarkompisarna :) efteråt blev det bowling [:

i måndags började jobbe veckan..
 yäy :D !!

i onsdags var jag och fyllde i läpparna.

dom svullnade inte alls denna gången så slapp

se ut som en anka [:

på kvällen satt jag och glodde med

hubbe medans kim bytade bromsrör på min bil.

hur kan man tycka att det är roligt

och skruva på bilar? hmm..

igår va jag med famo och challe i ullared.

YÄÄÄÄÄY ! fattigare men lyckligare hihi.

 

nu ska jag sussa efter en lugn jobbekväll.

bara lördag och söndag kvar sen ledig två dagar :D

måste bara tillägga att mina jobbarkompisar gör

jobbet så jääävla mycket roligare och lättare.

 

 

poss

           

1 år gamla bilder men kolla siggelina så liten !!!

 

           

och kolla paddan

( bilderna är ett år gamla därför där är andra konstiga bilder oxå)

 

Ovido - Quiz & Flashcards