Alla inlägg den 12 november 2013

Av emma - 12 november 2013 22:58

hejsan [:


dåså, då var snart denna lediga dagen över.

jobb imon och torsdag sen ledig i helgen :D

idag har jag baaara kollat på PLL.

fast vid 2 kom sophie, sen vid 5 kom vicky..

så nästan kollat på PLL hela dagen :D

ciao.


5 snabba :

1. vad gör du just  nu?

- skriver här och kränger popcorn (ont i hela käften)


2. vad kommer först, vänner eller pojvän?

- hm. båda två kommer först egenligen.

det beror ju på vad som pågår.

har jag inte träffat min pojkvän på hela helgen så kanske

jag väljer honom före än mina vänner.

men har jag varit med min pojkvän hela helgen

så väljer jag ju mina vänner före?

eller? jo det får bli mitt svar.


3. hur ser du dig själv om 5 år?

- antagligen kvar på mitt jobb, eftersom jag trivs så.

förhoppningsvis en man vid min sida och ett hus,

mina älskade kattor.

och en hund

(vill ha hund när jag skaffar familj för

att kunna ha en bra anledning till att

gå ut oh motionera)

ett barn på 2 år.

och jag hoppas jag är lycklig [:


4. vad skulle du förändra med dig själv?

- jag är sugen på att byta hårfärg.

min kompis henny har precis färgat det

typ rött/svart... och det är skitfint !

eller vill jag bli ljushårig med mörka slingor..

annars är jag nöjd :D

dock hade jag kunnat pumpa i läpparna lite till [;


5. vad tycker du är pinsamt?

- pff jag tycker mycket är pinsamt, jag

är faktiskt ganska blyg av mig..

men något jag tycker är

sjukligt pinsamt är när ens egna släkt och familj

går bakom ens rygg. pratar SKITSNACK

rent ut sagt.

jag tycker det är pinsamt att berätta sanningar för

mina vänner om mig själv.

tex om jag har problem med en kille.

det kan jag tycka är pinsamt att

berätta för mina vänner.

även för mina bästa vänner..

 

 

 

   

   

   

       

   

   

saknar GC...

 

om bilderna är suddiga så tryck på dom så dom kommer

upp som enskilda bilder. [;

Skapa flashcards