Alla inlägg den 25 november 2013

Av emma - 25 november 2013 22:58

hej :]
varit hemma från jobbet hela helgen. i lördags låg jag nog med som högst feber.. igår började febern försvinna och idag är den helt borta :D
nu är de bara förkylningen å hostan kvar.. och värken i kroppen.. legat seriöst från 2 i fredags till imorse..
kollat alla avsnitt av PLL, walking dead och one tree hill samt 100 filmer känns de som..
så imon ska jag ta tag i mitt liv och städa!! här ser ut som en svinstia. men de får de väl göra när man är sjuk?
missa ljuspartyt på jobbet ikväll :/ men bättre vila så jag kan jobba på onsdag & torsdag :D !!
piggy och paddan har oxå bara vilat hela helgen.. eller ja piggy har skällt på mig mellan åt känns de som..
nu ska jag sova. igen.... (:

åh doktorn sa till mig i fredags att jag antagligen hade drabbats av ett virus så de va bara till å vänta ut det.. sen utslagen va antagligen pga viruset eller att jag reagerade mer på kvalster nu än vad jag gjort innan. m okej..

natti!

ps. min bil gick igenom besiktningen i fredags.. dock ljög vi om airbagen, för där finns en i bilen men vi sa de va fel ratt. men tydligen så inträde en ny bil lag in detta året. att har man airbag ratt måste man ha en airbag lampa. så man kan inte fiffla med det längre. vad mer ska dom sätta lag på? att dom som har körkort inte får köra bil snart? hmm.

jag har bott i min pyjamas hela helgen..

finaste thea i fredags på skridsko åkningen med skolan (: <3

Ovido - Quiz & Flashcards