Direktlänk till inlägg 9 juli 2014

~ bra semester !

Av emma - 9 juli 2014 00:30

hej :)

i lördag drog jag och kattorna med mammi hem ju :)
vi grilla å myste oss peter på kvällen. vi tvättade min bil, drog bort
Volvo dekalen & peter satte dit den nya reg skylten till maj.
så tusen tack till dig pidde :D
i söndags var jag & challe oss peter å chilla. jag och peter körde till sjön med foxi å bada henne lite :) som vanligt doppade jag fötterna. gillar inte vatten.. så därför jag aldrig badar ute. bara badar i mitt badkar :D
jag brände såklart mig. så är lite åt en kokt kräfta hållet just nu :)

i måndags var jag på sjukan, min doktor godkände mina skor och tyckte dom var fina :D WOOP !!
nya inlägg som känns väldigt lustiga men bara till att vänja sig vid dom :)
idag körde jag och kattorna hem efter att släppt mammi på jobbet :)
väl hemma packa kattorna och jag upp grejorna sen åkte jag vidare ut till svackan. putsade lite på bilen sen doppa jag fötterna igen medans thea, tuva & jenny bada :)
när jag kom hem kom Sophie på några glas vin. fint väder ikväll så vi har suttit ute på balkongen och glott :D

imon ska jag till it däck å få nya däck på bilen sen iväg å sola med stoffe ! ska bli ännu mer kokt kräfta och sen ska jag doppa fötterna ;)

jag kom på att denna månaden, har jag varit singel i 2 år.
tiden går sjukt snabbt !!

bestämt mig för att lägga män på hyllan ett tag framåt !
ska satsa på skolan & på jobbet (;
börjar dock jobba på måndag.
och tog på mig extra så jobbar,
måndag, tisdag, onsdag, fredag, lördag & söndag nästa vecka.
yääääy skön start ;)

ciao.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 18 februari 2015 23:05


just nu känns det som om jag skulle vilja skita i ALLT! 3 veckor har bestått utav massa plugg, 3 prov på tre veckor inom medicinen och det är inga små prov! läxorna ligger på hög, försöker beta av dom en efter en, ligger bara en back nu men imon får...

Av emma - 16 februari 2015 23:54

heeeej :) jobbehelgen gick bra, bara as mycket att göra nu så man ser sin egna skugga springa före en.. ush.. idag har jag pluggat lite, sen handla vi sedan stack jag & challe till famo Hanna och hälsa på :) pigg som vanligt förutom hon hade fåt...

Av emma - 8 februari 2015 20:37

hejsan :) i lördags gick bilen mot Bromölla !! jag & mamma började dagen med att ut och äta Kina mat, andra dagen för mig i rad... sen hem och börja måla ! vi krängde kladdkaka och målade kvällen lång & idag :) har gått upp dom 5 kilona jag pre...

Av emma - 6 februari 2015 23:20

hejsan :] idag var jag oss arbetsterapeuten med min handled, har fortfarande en kraftig inflammation i armbågen som strålar neråt, så ska på akupunktur om 3-4 veckor.. blööh, jag gillar inte nålar, jag kan sticka andra men gillar inte att bli stu...

Av emma - 3 februari 2015 22:55

hejsan :) jobbehelgen gick bra, i lördags tvingade nicolina ut mig, henny & linnea, så efter jobb -> förfest här, mot bankomaten, kommer emma på sin pin kod till kortet? nä, låna pengar sen vidare mot Harrys. på söndagen på jobbet var vi alla gans...

Ovido - Quiz & Flashcards