Direktlänk till inlägg 17 juli 2014

~ bara frågor.

Av emma - 17 juli 2014 01:03

1. vad heter du?
- Emma Hanna Karin Olsson.

2. vad har du för hårfärg?
- just nu?! isåfall svart/brun..
normala jag är blond.

3. nämn tre saker du inte är nöjd med i ditt liv?
- uh. listan kan bli lång !
nej, det är det den inte kan bli..
men hm.. människor jag valt lita på som sedan huggt mig i ryggen, saker jag sagt & gjort mot dom som stått mig närmst & sedan ångrar jag att jag valt bort visa människor i mitt liv, som jag idag kan sakna!

4.nämn tre saker du är
nöjd med i ditt liv ?
- jag är nöjd över att jag klarade av skolan även om den var piss off, nöjd över att jag kämpade för att få en fast anställning och jag är nöjd över att jag står på egna ben idag!

5. vem saknar du mest just nu ?
- ehm, ingen direkt så. men när jag tänker på saknad, så saknar jag dom som finns där uppe & säkerligen har det bra (:

6. vad är viktigast för dig just nu, pengar, kärlek eller tillit ?
- kärlek ? eller nej, tillit vinner nog över kärlek.. men just nu, pengar!

7. favorit färg?
- svart, vit & rosa.

8. är du kär just nu?
- nej. eller jag vet inte. jag tror inte det. så jag svarat nej på den frågan.

9. vill du gifta dig?
- nej. när tiden är kommen så kanske man tänker om. men just nu, nej!

10. hur många barn vill du ha?
- jag vill ha två barn. helst ett innan jag fyller 25. men de kan jag nog fet glömma !

11. är sex viktigt för dig?
- haha... jag svarar nog både ja & nej på den frågan. men vafan, sex är inte allt? jag menar, tänk så är
man stört kär och älskar en person, men sexet funkar inte? ska man lämna den personen då? hm nej..

12. har du någon gång haft ett rykte om dig?
- jepp, hade ett för senast... 3 veckor sen?
som jag sagt till folk, jag tänker inte försvara mig längre, hör ni rykten om mig, så tro på det! för det är ju garanterat sant :)

13. står du för det du säger?
- ja? varför skulle jag öppna käften annars? visst jag kan erkänna att mina ord blandar sig riktigt illa ibland så ibland fattar jag knappt inte själv vad jag säger, så då kanske jag inte står för det.. men annars ja! haha..

14. säg något roligt?
- kan inget roligt, är en tråkig människa.

15. vad gör du just nu?
- tänker & svarar här.

16. sist men inte minst, välj en sak som du mest av allt önskar just nu?
- hmmmmmm... någon att mysa med :D eller nej. jag önskar att jag var miljonär just nu :D !!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 18 februari 2015 23:05


just nu känns det som om jag skulle vilja skita i ALLT! 3 veckor har bestått utav massa plugg, 3 prov på tre veckor inom medicinen och det är inga små prov! läxorna ligger på hög, försöker beta av dom en efter en, ligger bara en back nu men imon får...

Av emma - 16 februari 2015 23:54

heeeej :) jobbehelgen gick bra, bara as mycket att göra nu så man ser sin egna skugga springa före en.. ush.. idag har jag pluggat lite, sen handla vi sedan stack jag & challe till famo Hanna och hälsa på :) pigg som vanligt förutom hon hade fåt...

Av emma - 8 februari 2015 20:37

hejsan :) i lördags gick bilen mot Bromölla !! jag & mamma började dagen med att ut och äta Kina mat, andra dagen för mig i rad... sen hem och börja måla ! vi krängde kladdkaka och målade kvällen lång & idag :) har gått upp dom 5 kilona jag pre...

Av emma - 6 februari 2015 23:20

hejsan :] idag var jag oss arbetsterapeuten med min handled, har fortfarande en kraftig inflammation i armbågen som strålar neråt, så ska på akupunktur om 3-4 veckor.. blööh, jag gillar inte nålar, jag kan sticka andra men gillar inte att bli stu...

Av emma - 3 februari 2015 22:55

hejsan :) jobbehelgen gick bra, i lördags tvingade nicolina ut mig, henny & linnea, så efter jobb -> förfest här, mot bankomaten, kommer emma på sin pin kod till kortet? nä, låna pengar sen vidare mot Harrys. på söndagen på jobbet var vi alla gans...

Ovido - Quiz & Flashcards