Direktlänk till inlägg 31 juli 2014

~ Liseberg !

Av emma - 31 juli 2014 12:39

hej (:

igår rullade bilen mot Göteborg för Liseberg !!! de va jääääätte roligt :D vi började med atmosfear.. kollade hela vägen upp och hela vägen ner :D dock slank det ur några ord ur munnen på mig men jag vågade åka den igen iallafall :D !! är ju mega höjdrädd.. åkte den nya helix, två gånger :D första gången gick bra, blundade nästan igenom hela och har nog aldrig skrikit efter mamma så mycket som jag gjorde men jag åkte den :D andra gången börjar jenni skrika "den släpper" och då fick jag panik å börja skrika å de kändes som om den släppte !!! stackars Jocke som åkte med mig..
när vi åkte flumride, satt challe, Jocke och stoffe längst fram. challe fick en mega våg över sig och efter den åkturen likna challe en blöt säl. vi alla blev mega blöta (: så de va skoj! tur de torkade snabbt i solen (:
mycket skoj så tack till er för en underbar dag !!!

över till annat, ni som läser min blogg har kanske märkt att jag tagit bort er från Facebook ? jag hade rensning igår och rensade väck de flesta som jag inte har med å göra och som inte har med mig och göra :) ska rensa mer ikväll men ja! är trött på att vara trevlig så nu sätter emma ner foten, genom att ta bort er på fb :D skål ! (fb är ju allt, de som inte händer på fb, händer inte i verkligheten!!!!)

nu ska jag till min doktor.
hoppas ju på bra besked men kroppen kan allt lura en..

poss

~ köpte nagellacket som bytar färg efter temperatur! och de funka :D min chef blev helt förvånad å paff när
hon såg de haha..

~ mys morgon med panda <3

i det lugnaste vattnet simmar dom fulaste fiskarna.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 18 februari 2015 23:05


just nu känns det som om jag skulle vilja skita i ALLT! 3 veckor har bestått utav massa plugg, 3 prov på tre veckor inom medicinen och det är inga små prov! läxorna ligger på hög, försöker beta av dom en efter en, ligger bara en back nu men imon får...

Av emma - 16 februari 2015 23:54

heeeej :) jobbehelgen gick bra, bara as mycket att göra nu så man ser sin egna skugga springa före en.. ush.. idag har jag pluggat lite, sen handla vi sedan stack jag & challe till famo Hanna och hälsa på :) pigg som vanligt förutom hon hade fåt...

Av emma - 8 februari 2015 20:37

hejsan :) i lördags gick bilen mot Bromölla !! jag & mamma började dagen med att ut och äta Kina mat, andra dagen för mig i rad... sen hem och börja måla ! vi krängde kladdkaka och målade kvällen lång & idag :) har gått upp dom 5 kilona jag pre...

Av emma - 6 februari 2015 23:20

hejsan :] idag var jag oss arbetsterapeuten med min handled, har fortfarande en kraftig inflammation i armbågen som strålar neråt, så ska på akupunktur om 3-4 veckor.. blööh, jag gillar inte nålar, jag kan sticka andra men gillar inte att bli stu...

Av emma - 3 februari 2015 22:55

hejsan :) jobbehelgen gick bra, i lördags tvingade nicolina ut mig, henny & linnea, så efter jobb -> förfest här, mot bankomaten, kommer emma på sin pin kod till kortet? nä, låna pengar sen vidare mot Harrys. på söndagen på jobbet var vi alla gans...

Ovido - Quiz & Flashcards