Direktlänk till inlägg 7 november 2012

ledig, tandis, middag & åsikter..

Av emma - 7 november 2012 01:35

ja hej hej!!!

sov till 11 idag, va jätte skönt !!
vid halv 2 drog jag till tandis å lagade mitt sista hål, nice :]

skulle köra till jobbet och hämta mina burkar sen igår, påväg dit ringer chefen och frågar om jag kan jobba kvällen, ouf nej.. låt mig va ledig en kväll :[ sa att hon skulle återkomma om ingen annan kunde :] men dom löste det!!!

va oss famo på god middag, stek stod på bordet när vi kom! muuums,
sen hem å kolla tv :]

eftersom alla andra yttrar sig på Facebook tänkte jag oxå yttra mig idag. och det va bl.a om graviditet, blondiner och ja bajs?
jag tycker att är man 15 år och väntar barn så är världen cepe.
15 år? jösses!!! man är själv barn då förfan !
jag tycker man ska skaffa barn när man har en trygg inkomst, ett hem å bo i utan problem och gärna någon vid sidan om!
visst, sen ska inte jag säga vad som är rätt å fel för vet någon de ens?
jag säger bara vad jag tycker, och jag står för det!
självklart va de någon som taggade till på fb, som menade på att jag bara kränkte 15 åriga gravida mammor, nej jag "hoppa" även på fjortis blonda tjejer, som sminkar sig som om dom aldrig sett smink förr! de gjorde man väl vid 13-14 års åldern? eller nej, helt fel där igen kanske..
tjejen som kommenterade iallafall tog bort alla sina kommentarer, lägger upp en status på sin egen sida om tex mig! skrev lol och tog bort henne som vän för känner inte människan!?!? hm!

nej nu ska jag sova,
GODNATT !
ps. ska kanske sätta upp en sån lapp den 30?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 18 februari 2015 23:05


just nu känns det som om jag skulle vilja skita i ALLT! 3 veckor har bestått utav massa plugg, 3 prov på tre veckor inom medicinen och det är inga små prov! läxorna ligger på hög, försöker beta av dom en efter en, ligger bara en back nu men imon får...

Av emma - 16 februari 2015 23:54

heeeej :) jobbehelgen gick bra, bara as mycket att göra nu så man ser sin egna skugga springa före en.. ush.. idag har jag pluggat lite, sen handla vi sedan stack jag & challe till famo Hanna och hälsa på :) pigg som vanligt förutom hon hade fåt...

Av emma - 8 februari 2015 20:37

hejsan :) i lördags gick bilen mot Bromölla !! jag & mamma började dagen med att ut och äta Kina mat, andra dagen för mig i rad... sen hem och börja måla ! vi krängde kladdkaka och målade kvällen lång & idag :) har gått upp dom 5 kilona jag pre...

Av emma - 6 februari 2015 23:20

hejsan :] idag var jag oss arbetsterapeuten med min handled, har fortfarande en kraftig inflammation i armbågen som strålar neråt, så ska på akupunktur om 3-4 veckor.. blööh, jag gillar inte nålar, jag kan sticka andra men gillar inte att bli stu...

Av emma - 3 februari 2015 22:55

hejsan :) jobbehelgen gick bra, i lördags tvingade nicolina ut mig, henny & linnea, så efter jobb -> förfest här, mot bankomaten, kommer emma på sin pin kod till kortet? nä, låna pengar sen vidare mot Harrys. på söndagen på jobbet var vi alla gans...

Ovido - Quiz & Flashcards