Alla inlägg den 1 december 2013

Av emma - 1 december 2013 22:16

hejsan (:

min helg har varit finfiiiiin !!
i fredags blev de käk på infinity och bowling med vicky, svenne & kim. kom trea så jag är inte bäst på att vara sämst (;
efteråt sov jag oss kim. skulle lämna tusse till nya ägaren så va inte lönt att köra hem..
i lördags började jag jul pynta.
hitta massa julglitter som paddan käkade på..
på kvällen kom Kim och hubbe hit å sussade. Kim väckte mig å sa att paddan kräkte.. ja då kräkte han upp 10cm långt julglitter!
hahaha jävla klump..

idag jobba jag extra, 10-14..
gick snabbt!
efteråt körde jag hem å laga kyckling soppa (: blev nomnom !!
sen kom petra och milo (;
nu kollar jag och p&p 112 aina !

imon börjar jobbeveckan..
och tänk att vi redan är i december....

poss
ps. fin julkalender?

Ovido - Quiz & Flashcards