Alla inlägg den 18 december 2013

Av emma - 18 december 2013 00:30

hej (:

ikväll ringde min pappi mig.
och fråga om jag tänkt på
att köpa hus.
för där var ett hus vid dom..
de va jätte mysigt men
de fanns inget badkar och bara
ett sovrum !!
jag ska ha ett hus med
minst 3 sovrum (; !
så nja de la jag åt sidan..
för pappi menade att
de är inte så jävla
mycket dyrar att
betala av på ett hus än bo i lght.
och de har han ju nästan rätt i..
men vi får se :)
ska snacka med
paddan å piggy å se
vad dom vill (;

tittade på mina bilder precis.
nästan varje ego pic jag
tar så är någon katt med..
mmmmmm.

ikväll hade vi i KVP julklapps
delning/spelning !
jag fick doft lykta å
ett hjärta med tomtar
på!
faaaaajnt och tack ;D

nu sussa.
natti :)

~ finaste som finns <3
tänk när jag har två såna småttingar själv. läskigt haha ;D

Ovido - Quiz & Flashcards