Alla inlägg den 7 december 2013

Av emma - 7 december 2013 01:35

hejsan [:

hoppas alla haft en fin fredag?

själv började jobbehelgen ikväll [:

dock ledig på söndag för ska på julbord :D

nomnom.


okej rubriken.

ge eller ta ?

när ska man ge och när ska man ta ?

ska gå in på förhållande i denna grej...


vad är jag? den som ger eller tar?

mja jo, jag är nog den som ger..

för jag känner att vill jag verkligen ha någon, så ger

jag hellre än vad jag tar. men visst, sen vill jag ju ta lite oxå

om den jag vill ha vill ge mig något.

jag sitter just nu i en sits där de känns som om jag

bara ger. men får aldrig chansen att ta?

för där är ingenting att ta.

så varför fortsätter jag att ge?

stor fråga, inget svar.



10 snabba:


1. vad är det värsta som kan hända inom ett förhållande?

- det vet vi nog alla.

men det som hänt har hänt.

förlåta kan man aldrig göra.

men man måste gå vidare.


2. är du singel?

- jajamen, firar snart 1 år och 5 månader!


3. träffar du någon?

- mja, inget seriöst iaf.


4. ångrar du ibland vad du skriver på bloggen?

- mja nja, jag skriver vad jag vill.

min blogg som sagt?

och visst ibland kanske jag uttrycker mina

negativa känslor lite för väl men.

vafan, finns värre saker att ångra.

och jag är trött på när folk bara skriv inte så

om den å den osv.

OCH? har jag skrivit några namn?

eh NEJ.

FLABBEN !


5. skulle du vilja ändra på något i

ditt liv just NU?

- japp. 4 saker.

men säger inte vad.


6. vad för kille/förhållande vill du ha?

- en snäll kille med en fin insida. som visar att

man är värd alla sekunder som han ägnar åt en.

en som visar upp mig för sina vänner eller ja

frågar om jag vill vara med?

skrattar inte när hans vänner säger ' TOFFEL'

utan vågar vara ärlig och säga ' jag vill vara med henne'.

ja jo, låter som en drömkille.................

har många rader och skriva menmen..

 vafan, jag är ung.

här ska testas många bussar [;


7. när vill du ha barn?

- ja jo jag kanske ska ha pojkvän först.

eller ja sambo, kanske förlovade?

men ja jag vill ha barn om ca 1-2 år.

eller iaf planer på det.

för känner jag har fast ekonomi så det största problemet är

löst tycker jag iallafall [;


8. vad tänker du på just nu?

- absolut ingenting. för börjar

jag tänka så börjar jag bara böla.


9. vad/vem saknar du just nu?

- bästa vänner..

nejmen. just nu....

peter, farfar och farfar..

tiden bara springer iväg.

jag menar, 12 årsen peter lämnade oss.

fast han är jag sur på.

visst hans val, men jag kommer aldrig

förlåta honom för det han gjorde.

jag undrar än idag hur livet skulle sett ut om han var här..

frågor jag ALDRIG kommer få svar på.

saknar farfar och farfar oxå...

det jag menar med bästa vänner är

att ibland önskar jag att mina bästa vänner,

vänder mig ut&in, skakar sönder mig och

säger vad jag ska göra, vem jag ska gilla,

vad jag ska äta, när jag ska kissa å bajsa?

jag önska att någon tog beslut åt mig någon gång.

jag vill inte ta egna beslut mer.

det är tråkigt och dom är dåliga ofta....


10. vad vill du ha just nu?

- en ny lägenhet. nya lungor, så

kanske jag slipper astman.

nya ögon, så kanske jag slipper linser.

NY KROPP !

ja tänk å starta om på nytt ???

ååå vad nyttig jag hade varit då.

för all skit jag ätit dessa åren kommer förallllllllllllltid stanna

kvar inom mig <3

äh. det är ju all skit som fått mig att vara

den jag är idag?

eller.

alla saker jag gått igenom. det är därför jag

står här idag och är den jag är.


därför ska jag börja TA och inte GE.



 

 



Ovido - Quiz & Flashcards