Alla inlägg den 9 december 2013

Av emma - 9 december 2013 23:47

hejsan :)

full rulle idag!!
handlat klart alla julklappar eller ja förutom till famo men hon är alltid med mig så de går ju inte...
meeeenmeeen :)
efter jag kom hem kom Sophie en runda :) sen stack jag challe jenni å stoffe till donken å krängde (;
efteråt blev de mys oss dom med popcorn, julmust å paradise hotel (:
självklart var dorran med :)
nu ska jag sova för imon har jag fått tid oss läkaren.
ska göra nytt sticktest för å
få veta varför jag får utslag och svullnar i ansiktet. trött på detta nu..


tänkte köra hiss & diss
nu ;)

HISS :
hissar mina fina vänner som stöttar mig i alla lägen <3

DISS :
människor som lovar men sviker.

ps. någon vänlig människa/djur som vill hjälpa maj med min bil?
koppla stereo och byta bromsbelägg :D ????????????
kan ingenting....

fråga mig nu massa, älskar frågor :D

http://link.ask.fm/goto/50aiCb_tfaGMFH48iDvm8oQ8ohaR4fGGjFO7md-6zi7xPxhxDogvL1Y

- avtrycket från p&p.
paddans blev misslyckade hahah..
köpte även en julkalender till dom idag :) så slipper dom tigga choklad av mig..

- ärligheten vara längst.
HAHAHAHAHAHA

- bästa som finns :D

- everything will be okay in the end.
if it's not okay, it's not the end.

Ovido - Quiz & Flashcards