Alla inlägg den 11 december 2013

Av emma - 11 december 2013 23:32

hejsan :)
vad jag skriver mycket nu förtiden sen slutar jag skriva, hmm..
började 1 idag på jobbet, APT sen jobb. gjorde ID foto,
har röd rodnad under ögonen så
tjeeeena ketchupen.,....

nu kollar jag PH,
och äter mina popcorn.
och dricker min julmust och mina
tända ljus fladdrar..

tröga människor.
ja jag är trög, jag erkänner.
MEN, skriver man hej ena dagen
och jag svarar inte. så behöver man inte skriva 200 gånger till.
svarar jag inte på första så kommer jag fan inte svara om du skriver 2 gånger eller 20000 gånger!!
men jaja..

på fredag är det lite fest :)
den stora frågan är nu.
vad ska jag ha på mig?
tänk om alla gått nakna och kläder var överskattat. fan vad skönt!!!

- that's me.

- läs den SNABBT.

- karro och jag har ju vita månaden. men hon kom på mig med att äta en kaka idag.. så denna bilden passar oss perfa!
(jag tröst äter)

- real girls stay,
hoes come and go.
little boys play around,
real men settle down.

Ovido - Quiz & Flashcards