Alla inlägg den 9 december 2012

Av emma - 9 december 2012 23:56

godkväll mina damer & herrar !

idag är de andra advent, tände andra ljuset när jag åt, mys [:

idag blev de extra jobb 13.45-22.00 !
och de snöade ganska mö å blåste.. kom nästan ingenstans med bilen även om jag gasade.. men nu ligger jag ner krupen i sängen under täcket å filten, as kallt i mitt rum :[
fick även ringa mitt första SOS samtal idag, inte skoj :[

siggelina håller på å ålar sig å mjaowar å paddan fattar ingenting!
avmaska dom båda idag (Y) paddan slök en hel tablett utan någonting, han är sån gam :] haha..

nu sussa, jobb imon!

poss

Av emma - 9 december 2012 00:05

tjenna tjenna !

idag ville jag till biltema för skulle handla kattbur, spolarvätska å lite smått :) jag handla för flera hundra å Kim bara för några kronor! helt sjuk haha :]
efteråt körde vi till ekohallen å kollade lite :) sen körde vi vidare till mamma och fikade (:

nu myser/fular vi oss i sängen, Kim ska snart hem :[ ouf att sova själv efter 4 dagar bredvid honom :[ snyfft..

jaja,
imon jobba extra
13.45-22.00 känns ganska B !

natti.
~ vintern är fin men kall.

Ovido - Quiz & Flashcards