Alla inlägg den 17 december 2012

Av emma - 17 december 2012 23:43

hejsan :D

vaknade imorse å kände mig bakis, haha LUUUUL !

drog till Vinslöv med bilen, dock slutade ena lampan lysa men inte generator lampan. hmm !
ringde pappa å berättade han sa jag skulle köra å lämna den i finja på den verkstaden. nooooot! dom är ju sjukt dyra! skulle ta 7500kr för toppen, så nej. pappi skulle fixa de så bra ;D

sen blev de pizza med okänt folk :D

ikväll har jag varit oss petra & milo! längesen jag träffa dom och milo är redan 2 månader :0 å så söt & redan min favorit kille! han somna i min famn å de va så mysigt! längtar själv nu. men mja något år till sen så ;D <33

köpte en fin diamant till min mobil idag, så schnyyyyyyyyggt!

nu ska jag försöka sussa, klockan ringer 8 :0 :/
men imon kommer världens bästa å sussar här, vi ska även pimpla vin! <3

tror inte världen går under för Sverige iaf. inte enligt väderkartan, men i andra länder så gör den nog. fast vi bor på samma jord så hmm....

kyss E.

Skapa flashcards