Alla inlägg den 14 december 2012

Av emma - 14 december 2012 23:57

okej okej, hej !

jobbade ikväll 18-22.30, ganska chill fast inte kul å jobba över å veta att klockan 6 ringer klockan.
och ja jag borde sova nu, men är så jävla irriterad så jag vet inte allt!
okej ska berätta..

vaaaaarje gång, jag skojar inte!!! vaaaarje gång jag "bryter" kontakten med en viss människa så går min bil sönder..
förra vintern : topp packningen.
i somras : avgasröret
denna veckan : vindtorkarna & nu några lampor som lyser!
bara å laga topp packningen skulle gå på 7500kr ! släng dig i sjön !
turen har jag haft dom andra gångerna att vi blivit vänner igen.
men jag & mr. okänd kommer aldrig bli de denna gången..
men som tur är finns de lite folk som är snälla å hjälper mig! TACK !!!

nu ska jag sova, eller ja försöka. irriterad som en geting å de blåser.
bajs på allt !

tack hej.

Av emma - 14 december 2012 16:31

hej :)
idag är jag på bättre humör :D
i onsdags åkte jag, paddan & siggelina till Bromölla å sussa där tills igår.
myyyyyyys <3 älskar er!

efteråt körde jag till mr. J och hämtade alla mina saker -.- blä.

idag har jag bara chillat.
gjort tratt till paddan så han kan va stjärngosse å siggelina tärna på julafton. jobbar dock menmen ;D

har precis ätit, ska nu dricka kaffe å kränga choklad! haha..

~ om man har gjort ett misstag, men de känns inte som ett misstag, är det ändå ett misstag då?

kyss E.

Ovido - Quiz & Flashcards