Alla inlägg den 21 december 2012

Av emma - 21 december 2012 22:57

yeeeey blir ett kort inlägg,
är full !
ja precis, jag är full !

Av emma - 21 december 2012 00:52

tjenna !
idag blev de jobb 18-22, chill !
när jag ska hoppa in i bilen så sprack byxorna mellan benen... och för varje gång jag hoppa in & ut ur bilen så sprack dom lite till. haha mina favvis jeans :[

käkade bakad potatis idag och gjorde egen röra, mums :] paddan gillade dock oxå de ;]

fick dubbel lön idag, muuuums :D
firar det med utgång imon ju, wiie!

sen jobba söndag, måndag & tisdag fast på tisdag blir de utgång igen :D
jaja man lever ju bara en gång så man måste ju få ut de mesta av de ;D !?

är irriterad ikväll, på en viss person! varför kan man bara inte svara på ett litet sms? ja/nej? så himla löjligt och fegt ! bajs på dig :@

skrev ju på mitt anställningsavtal igår & glömde såklart lämna de idag -.-

har besök bredvid mig, paddan & siggelina! så nu ska vi sussa!

kyss E.

Ovido - Quiz & Flashcards