Alla inlägg den 19 december 2012

Av emma - 19 december 2012 17:24

hejhejhejhejhejheeeej !

igår blev de nog lite för mycket rödvin haha, vaknar upp med skalleverk så ja! lämnade jenni oss sin morfar å begav mig hem igen.

körde till lindell å lämna bilen sen gick jag & famo en runda i finja :]
bilen lagad, ny generator + dom lagade något annat mög.
en kille där sa att något med bromsrören va dåliga så jag fick komma tillbaka, jaja vad de nu betyder haha!

målade ju naglarna häromdagen, gjorde klart om igår haha, fina?!

nu ska jag jobba & längtar tills fredag för då blir de utgång på ingång!
wäy! med underbart folk,

seeeeya!

kyss E.

Av emma - 19 december 2012 01:20

ikväll blev de 2 flarror vin med bästa kusin som även är min bästa vän <3
nu sussar hon gott & jag slipper sussa själv. myyyyys <3
men...
låt mig berätta, jag och jenni. de börjar inte bra. ingen vin öppnare, ska köra saxen igenom, helt plötsligt har jag och jenni vin i hela huvudet, ögonen, kläderna, på gardinerna & på tapeterna! mina linser sved som faaaaaen hahaha ! lyckad kväll...

får fin besök på torsdag kväll :D
wääy !

natti

Ovido - Quiz & Flashcards