Alla inlägg den 23 december 2012

Av emma - 23 december 2012 23:36

haaaaaj :]
vakna upp me världens skallevärk och har de fortfarande 0_o ??!

ajja jobb ikväll 15.45-22.30

ligger just nu i sängen å bara glor? haha jaja.. imon är de jul afton, som om ni inte redan visste de?
menmen jag jobbar så de är ju kul ;]

ska nog sussa nu, seeeeya!

kyss E.

Av emma - 23 december 2012 01:56

hej hej!

vaknade imorse, fortfarande full, två töffar satt å glodde på mig, blev rädd å ramla av sängen.
om jag blir rädd för mina bebisar så är de något fel hahah !
somna om och vaknade vid 3, sköööööönt! fast mår piss off fortfarande. headshooooooot !

jag hade iallafall väldigt skoj igår, och de ska man ju :] singel livet är roligare än va jag trodde ;] mähähä..
dock råkade jag nocka en med ett glas, men sa ju förlåt!? haha
får se vad som bjuds på tisdag!

nu efter många om & men ska jag sussa. jobb imon 15.45-22.30 !

niiiiiiiite.

Ovido - Quiz & Flashcards