Alla inlägg den 12 december 2012

Av emma - 12 december 2012 23:03

är sur idag, är irriterad på falska människor som får allt å låta så bra sen bara vänder dom en dag å bevisar att allt dom sagt är bara skitsnack.

~ kom tillbaka när du vaknat upp ur din dröm.

Av emma - 12 december 2012 01:45

hej :]

idag va jag, challe & famo ute å stor handla. maud, kattsaker (vet, folk tycker att min siggelina är bortskämd, hon får morgon mjölk, ibland morgon gröt, vid middagen får hon blötmat, vid eftermiddagen kattmjök, mot kvällen godis, blötmat & kattmjök) jag ger henne massa kärlek oxå såklar :)
hennes lillebror paddan är ju oxå här så han får ju dela på hennes lyxliv :)

hämtade ut p-piller till henne idag, hoppas de hjälper, dock har hon kissat 2 ggr inne idag :[

jaja.. va ute oss pappa & comp. han skulle fixa min bil (Y) tuva har fått vattenkoppor så hon va fin på kroppen, thea va glad att hon kunde lyfta på sin arm, alla kattor va inne, varav alla kartbilder.. glömde fota lillsigge men ni dör nog inte ;D

nu ska jag sussa, kl 7.00 ringer klockan :0 hjälp...

poss

Ovido - Quiz & Flashcards