Alla inlägg den 16 december 2012

Av emma - 16 december 2012 21:12

hejhejhejhejhejhejehdllsvsks !

som ni ser har jag fixat nytt utseende på bloggen, snyggt va?
jag veeeet ;D hähä lol...

just nu sitter jag på jobbet, ont i ryggen som en idiot å handleden..
är gaaaaanska trött, 7-13 18-22 tar på mina små krafter höhö !!!

städa när jag kom hem för å hålla mig vaken, blä.

imon är jag ledig, ska handla sista julklapparna & även köra till Vinslöv för en som ska kolla något med generatorn ! tror jag ska läsa fordons programet så jag kan fixa min bil själv. låter smart VAAA ;D ??? jaja damp.

längtar tills fredag, eäääääy ho !

nej nu kallar jobbet.

kyss E.

~ känns som om jag är otrogen,
även om jag är 100% singel !

Av emma - 16 december 2012 00:11

häääääj!

imorse ringde kl 06.00 -.- blev nog rädd för hoppa ur sängen snabbt!
väl på jobbet, turen i handen gasa jag iväg! kl 13.30 körde jag ifrån jobbet å hem, badade å gjorde vid mig, och upptäckte att dom gjorde razzia i min grannes lägenhet. har alltid misstänkt att dom rökar eller något å langar i den lägenheten. wääy 1-0 till mig ;)
vid 5 rulla bilen till finja för kalas för finaste sara & Jocke som fyllde 17 igår :]

vid 18 blev de jobb igen, efteråt körde jag till kalaset igen, trevligt som vanligt förutom att pålle & Mange fråga hela tiden vart jag hade gjort av tim. fattade
noll först men sen förstod vi att dom menade Kim haha! loool :D
sen helt plötsligt trodde Mange att pappa & mamma fortfarande va tillsammans å bodde kvar i finja, men nja de va 8 årsen haha..
nyår är redan bokat å klart så de känns skönt :) längtar! mina nyårs löften är enkla :
- inte bli kär,
- gå ner 5 kg,
- vara snäll......
& inget mer ;)

nu är jag änteligen hemma i min säng, mys. nu ska jag sussa, ännu en jobbe dag 07-22 imon.

- vi delade på ordet kärlek, jag tog kär & du tog lek.

kyss E.

Ovido - Quiz & Flashcards